LLA mācību centra kursi

GadsNosaukumsLektorsVeids
2022Pirmie soļi lasītprasmes apguvē – logopēda viedoklisGundega Tomelekursi
2022Vārdu ķēžu tests - disleksijas un lasīšanas traucējumu skrīninga instrumentsSarmīte Tūbele, Baiba Trinītekursi
2022Disleksija no neirozinātņu skatpunktaLinda Romanovskakursi
2022Pieredzes stāsts ,,Dzīves spēks’’Marina Kuzņecovalekcija
2022Latvija OECD Starptautiskajā skolēnu novērtēšanas programmā (OrganizationforEconomic Co-operationandDevelopment, ProgrammeforInternational Student Assessment, OECD PISA) - lasīšanaRita Kiseļovakursi
2022PIRLS (Progress inInternationalReadingLiteracyStudy) pētījuma rezultātu izmantošana lasītprasmes veicināšanaiAntra Ozolakursi
2022Apzinātība logopēdijāAgrita Rinkevičakursi
2021Īss ieskats topošajos kursos ,,Kartiņu izmantošana komunikācijā’’Olga Medvedevakursi
2021Pieredzes stāsti. Kā būt īpaša bērna vecākam?Anete Bendikalekcija
2021Runas un valodas pilnveide bērniem ar kustību koordinācijas grūtībāmEgija Laganovskakursi
2021Spēļu izmantošana logopēda koriģējoši attīstošajā darbībāIlze Vilkakursi
2021Runas saprotamības konteksta skala – jauns instruments bērna runas novērtēšanāBaiba Trinītekursi
2021Uz pacientu centrēts terapijas dizains virtuālajā realitātēMarina Petrakovakursi
2021Kustību koordinācijas un līdzsvara nozīme bērna valodas attīstībāBaiba Blomniece-Jurānekursi
2021Mobilo mācību spēļu (DYS2GO) izmantošana logopēda darbāKristīne Kampmanekursi
2021Ergonomikas pamatprincipi logopēda darbāAnete Nelsone, Aija Graudiņakursi
2021Bērnu veselība LatvijāIlze Gropekursi
2021Agrīnā iedarbība Covid-19 laikā: attālinātas iedarbības realitāte uz ģimeni orientētās praksēsLidia Rodriguez Garciakursi
2020“Current research in stuttering treatment in adults and children” un klīniskās apmācības “Modifying phonation intervals (MPI-2) stuttering”Janis Costello Inghamkursi
2020“Cluttering identified” un “Cluttering in the spectrum of fluency disorders: diagnosis and treatment”Yvonne van Zaalenkursi
2020Ritmikas nozīme runas mākslāIeva Ūdrelekcija
2020Trauslās X hromosomas sindroms: no ģenētikas līdz klīnikaiZanda Daneberga, Daiga Mūrmanelekcija
2020E-klases izmantošanas pieredze logopēda darbāIlze Godelelekcija
2020Redzes uztveres attīstība un tās īpašības lasīšanas procesāEvita Kassalietelekcija
2020Specifiskie lasīšanas traucējumi un lasītprasmes grūtības: Acadience (DIBELS Next) testa izmantošanas iespējas lasītprasmes novērtēšanai un atbalsta pasākumu noteikšanaMalgožata Raščevska, Dr. psych., LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātelekcija
2020Palīglasīšanas programmatūras izmantošana mācību procesā skolēniem ar specifiskiem lasīšanas traucējumiemHelmuts Limmerslekcija
2019Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiemAndžela Šteinbergakursi
2019Autiskā spektra traucējumi un sadarbība ar logopēdu. Vecāku perspektīvaLīga Bērziņalekcija
2019Palīdzības pieejas bērniem ar autiskā spektra traucējumiemNellija Repinalekcija
2019“Neplūstoša runa, stostīšanās un “klatterings” bērniem un pieaugušajiem. Logopēda loma un logopēdiskā palīdzība bērniem un pieaugušajiem ar neplūstošu runu, stostīšanos un “klatteringu””Andžela Šteinbergakursi
2019Kognitīvi komunikācijas traucējumi pacientiem ar iegūtiem galvas smadzeņu bojājumiem un neirodeģeneratīvām saslimšanāmBaiba Trinītelekcija
2019X, Y un Z paaudze: izaicinājums vecākiem un pedagogiemZanda Rubenelekcija
2019Valodas agrīnā novērtējuma tests pacientiem ar iegūtiem smadzeņu bojājumiemBaiba Trinītekursi
2019Valodas agrīnā novērtējuma tests pacientiem ar iegūtiem smadzeņu bojājumiemBaiba Trinītekursi
2019Valodas agrīnā novērtējuma tests pacientiem ar iegūtiem smadzeņu bojājumiemBaiba Trinītekursi
2019Uz pierādījumiem balstīta prakse - kinezioloģiskā teipošana,Ance Veismanelekcija
2019Ievads ABA terapijāMarija Skerškānelekcija
2019Bērns ar dažādu valodas prasmi un/vai pieredzi,Ērika Pičukānelekcija
2018Alternatīvā un augmentatīvā komunikācija – iespēja labākai saziņai.Sarmīte Tūbelelekcija
2018Widgit simbolu valodas izmantošana lasītprasmes attīstībai un nostiprināšanai.Ina Gaurelekcija
2018Ķīniešu valodas fonētikas pamati un logopēdiskie izaicinājumi darbā ar ķīniešu bērniem.Una Bērziņa-Čerenkovalekcija
2018Disleksija un disgrāfijaLudmila Lopatina (Sanktpēterburga) (Людмила Владимировна Лопатина)kursi
2018Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiemAndžela Šteinbergakursi
2018Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiemAndžela Šteinbergakursi
2018Tendences bērnu runas un valodas attīstības traucējumu etioloģijā, diagnostikā un korekcijāGundega Tomelelekcija
2018Privātprakses logopēdijā: pieredžu stāsti.Līga Janovska, Ludmila Gomančenkolekcija
2018Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiemAndžela Šteinbergakursi
2018Runas uztveres uzlabošanas iespējas skolēniem.Baiba Trinītelekcija
2018Etiķetes un komunikācijas skola.Laila Rupertelekcija
2017Orofaciālo funkciju klīniskais novērtējums un iedarbībaHeike Münch (Austrija)kursi
2017Rīšanas traucējumu novērtējums un iedarbība: iemesli, novērtēšanas gaita, diagnostika, vingrinājumi, adaptīvie barošanas palīglīdzekļi, drošības procedūras, gadījumu analīzeFrédéric Martin (Francija)kursi
2017Ēšanas grūtību izpēte zīdaiņiem un bērniemSarah Edney, Hazel Roddam (Lielbritānija)kursi
2017Ievads kraniosakrālajā terapijā (KST)Ludmila Zubrij (Ukraina)(Зубрий Людмила Григорьевна)kursi
2017Bērnu ar dzirdes traucējumiem integrācijas iespējas, situācija Latvijā.Daina Liepiņalekcija
2017Pirmais mācību gads – lasīšanas prasmju apguves problēmas, sasniegumi, rezultāti un risinājumi.Ilze Kezikalekcija
2017Pedagoģiskās palīdzības iespējas skolēniem ar lasīšanas traucējumiem, izmantojot mācību līdzekli INTENSĪVĀ LASĪTMĀCĪŠANAAnna Arbidānelekcija
2017Bērns ar Autiskā spektra traucējumiem (AST)Laila Vīgantelekcija
2017Grafo – motorās prasmes un to nozīme rakstu valodas attīstībā pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniemTatjana Kuļbackakursi
2017Bērnu valodas attīstības izpēte: projektā LAMBA izstrādātās metodes un rīkiAnna Vulānelekcija
2017Orofaringeālās disfāgijas: patofizioloģija, novērtēšana un logopēdiskā iedarbībaBaiba Trinītekursi
2016Miofunkcionālā terapija bērniem ar sakodiena anomālijāmIja Bauska, Dace Priedekursi
2016Sīkās motorikas attīstība pirmsskolas vecuma bērniem – veiksmīgs līdzeklis dzimtās valodas veidošanaiTatjana Kuļbackakursi
2016Dispraksijas būtība, cēloņi, pazīmes un iedalījumsBaiba Norīte-Lapsiņalekcija
2016Dispraksija - logopēda un skolotājs skatījumsEgija Laganovskalekcija
2016Multidisciplinārā rehabilitācija bērniem ar dispraksijuAndra Greitānelekcija
2016Vokālo tehniku praktiskā apguveCatarina Sofia Alves Olimkursi
2016Miofunkcionālā terapija bērniem ar sakodiena anomālijāmIja Bauska, Dace Priedekursi
2016Miofunkcionālā terapija bērniem ar sakodiena anomālijāmIja Bauska, Dace Priedekursi
2016Fonemātiskie procesi un to nozīme runas un rakstīšanas attīstībāTatjana Kuļbackakursi
2016Runas dispraksija, izplatība, cēloņi, diagnostika un logopēdiskā iedarbībaBaiba Trinītelekcija
2016Sociālās komunikācijas traucējumi. Projekts « We can too » : LLA pieredze.Egija Laganovskalekcija
2016Intensīvā mijiedarbība un Apļa modelisDr. Ioannis Vogindroukas, Euripidis Nikolaos Chelas (Institute for Research and Education in Speech Therapykursi
2016Sīkās motorikas attīstība pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem – veiksmīgs līdzeklis dzimtās valodas veidošanaiT.Kuļbackakursi
2016Adenoīdu izraisītās problēmas, ORL palīdzība un logopēda darbībaI. Gžibovska, I.Klatenberga,lekcija
2016Tehnoloģiju iepējas mūsdienu logopēdijā. Datorprogramma RehaCom kognitīvo spēju attīstībai. TOBII Eye trackerA.Krauce, M.Etkislekcija
2015Rakstīšanas un lasīšanas traucējumi bērniem. Iemesli. Korekcijas veidiTatjana Kuļbackakursi
2015Logopēdiskās korekcijas iespējas izglītojamajiema ar valodas traucējumiem vispārizglītojošā skolā.Tatjana Kuļbackakursi
2015Praktiskas metodes un paņēmieni skolas bērnu runas un valodas attīstībai vispārizglītojošajā skolāValērija Selgakursi
2015Mācīšanās grūtības bērniem ar runas traucējumiem hiperaktivitāti, lēnīgumu, kreilību, mazākumtautību skolā.Tatjana Kuļbackakursi
Pedagoģiski medicīniskās palīdzības iespējas un atbalsta pasākumi
2015“Intensīvā interakcija” metode darbam ar autiskiem bērniem un bērniem, kuriem ir autiskā spektra traucējumi.Zane Tumševica, Mg.paed.lekcija
2015Jaunas tehnoloģijas atbalstošā alternatīvā komunikācijā.Sigita Kalniņalekcija
2015Cerebrāli išēmiski insulti bērniem un jauniešiem, etioloģija, simptomātika, diagnostika un terapija.Mikus Jakovicks, bērnu neirologs,lekcija
2015Bērnu neiroloģijaSvetlana Benilova (Бенилова Светлана Юрьевна),Natalia Malyukova (Малюкова Наталья Георгиевна)kursi
2015Bērni ar sakodiena un runas problēmāmDace Priedelekcija
2015Aktualitātes Amerikas logopēdijā. Redzētais un dzirdētais ASHA kongresāBaiba Trinītelekcija
2015Ārstniecības augi veselībaiA.Tereško, ārsts-fitoterapeitslekcija
2014Runas un valodas attīstīšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem (bērniem ar krievu apmācības valodu)Tatjana Kuļbackakursi
2014Funkcionēšanas vērtējums bērniem ar cerebrālo triekuAndra Greitāne
2014Rīšanas traucējumi - novērtēšana un logopēdiskā palīdzībaBaiba Trinītekursi
2014Runas un valodas attīstīšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem (bērniem ar krievu apmācības valodu)Tatjana Kuļbackakursi
2014Intelektuālo spēju attīstības īpatnības bērniem ar attīstības traucējumiemNora Razgailalekcija
2014Vājredzīgu un neredzīgu bērnu idintificēšana un atbalsts mācību procesā.Ligita Ģeidalekcija
2014Bērnu ar dzirdes traucējumiem atpazīšana pirmsskolā un skolāSandra Kušķelekcija
2014Oromotoro traucējumu diagnostika un rehabilitācijaAndra Greitānekursi
2014Postizometrisko relaksācijas paņēmienu un kinezioloģojas elementu izmantošana logopēdu praksēSvetlana Stepanelekcija
2013Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanāBaiba Trinītekursi
2013Cerebrālā trieka mūsdienu skatījumāAndra Greitānekursi
2013Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanāBaiba Trinītekursi
2013Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanāBaiba Trinītekursi
2012Autisma diagnostika un terapijas pamatprincipiZane Kronbergalekcija
2012Efektīvākas metodes,lai palīdzētu bērniem ar autismu atgriezties dzīvēLudmila Oņiščenko, Anna Harutalekcija
2012Miofunkcionālās terapijas iespējas runas un sakodiena traucējumu gadījumosLektors: Niels Hulsinks (Nīderlande),Dace Priedekursi
2012Nerunājošie bērni neirologa skatījumāneirologs A.Kauliņalekcija
2012Nerunājošie bērni logopēda skatījumāGundega Tomelelekcija
2012Darba pieredze ar problēmu bērniem Montesori bērnu dārzāMontesori pedagogs I.Kosarevalekcija
2012“Miofunkcionālās terapijas iespējas runas un sakodiena traucējumu gadījumosIja Bauska, Dace Priedekursi
2012“LOGOPĒDIJA LATVIJĀ – PIEREDZE UN PERSPEKTĪVAS” Latvijas dažādu reģionu pieredzelekcijas
2012Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanā”Baiba Trinītekursi
2011Kakla un ausu sāpesdr. Dins Sumeragslekcija
2011Bērns ar dzirdes traucējumiem dzirdīgo sabiedrībāL. Miķelsonelekcija
2011Mācīšanās traucējumu neiroloģiskie aspektineirologs J.Strautmanislekcija
2011Bērnu dizartrija un komunikatīvi lingvistiskais deficītsB.Trinītelekcija
2011Ergoterapija cerebrālās triekas gadījumos.L.Vegere, S.Kokina, L.Lēcone, Ergoterapeitu asociācijas pediatrijas sekcijas pārstāveslekcija
2011Mūzikas terapija cerebrālās triekas gadījumos.A.Petraškevičalekcija
2011Mācīšanās traucējumu un valodas traucējumu mijiedarbībaL.Borhertelekcija
2011Spriedze-tās cēloņi un spēja to novērst pašamĀrsts kineziologs V.Bebrišslekcija
2011Logopēdiskie traucējumi pie onkoloģiskajām saslimšanāmM.Mežeckis, L.Leppo, E.Reinelekcija
2011Stostīšanās novēršanas stratēģijas bērniem un pusaudžiem”Vilma MAKAUSKIENEkursi
2011Valodas attīstīšana izmantojot logopēdiskos vingrinājumus, spēles un rotaļas pirmsskolā (Bērniem ar krievu valodas apmācību)Tatjana Kuļbackakursi
2010Organiski personības un uzvedības traucējumi. Aktivitātes un uzmanības traucējumiJuris Bojārslekcija
2010Stostīšanās un funkcionāli valodas traucējumiSarma Lindenbergalekcija
2010Mūsdienu priekšstati par lasīšanas un rakstīšanas traucējumiem: mehānismi, diagnostika, disleksijas un disgrafijas korekcijaA.N.Korņevs (Sanktpēterburga) Александр Николаевич Корневkursi
2010Rakstu runas terapijaDr. Rosica Josifovakursi
2009Neverbālie traucējumiRositsa Iossifova, PhD (New Bulgarian University)kursi
2009Logopēda loma mācību procesa īstenošanai izglītības iestādēInese Štekele, Inga Eglītelekcija
2009Aktīvās metodes saskarsmē ar agresīviem bērniemMg. Psych. Jurita Smiltiņalekcija
2009Logopēdiskās iedarbības rezultātu mērījumi.BaibaTrinītelekcija
2009Aktualitātes agrīnās attīstības logopēda darbā.MarutaTiltiņalekcija
2009Psihosomātiskās saslimšanas un profilkase. Pozitīvas domāšanas spēksI.Indrikova.lekcija
Next
Next

LLA Bibliotēkas resursi